lördag 13 maj 2023

Blogg 13/5 2023.

 Jag borde antagligen inte tillåta anonyma kommentarer på min blogg, men jag tycker det är kul om någon kommenterar över huvud taget. Igår var det en eller möjligen två personer som antydde att jag är helt dum i huvudet. Den första kommentaren var undertecknad med ”Mvh 14”. Vem f-n är 14? Ett av husen i kvarteret har nummer 14, så det enda jag kan komma på är att det kan vara någon som bor där. En knapp timme senare kom nästa kommentar, men eftersom båda var anonyma vet jag inte om det var ett tillägg till den första eller från någon helt annan. Nu får jag åtminstone veta om någon har kommenterat igen. Jag brukade få mail om det, men en dag slutade dom komma. Jag lyckades inte få igång tjänsten igen. Till slut hittade jag en post där jag upplevde det som att man kunde låta någon annan få mail när det kom en kommentar. Det gick i alla händelser att fylla i en mailadress, så jag fyllde i min egen. Det fungerade, så nu är jag den första som får veta om jag har fått någon kommentar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar