torsdag 25 maj 2023

Blogg 25/5 2023.

 Förr kändes det som om Facebook gjordes om totalt i tid och otid och jag hade lika svårt att vänja mig vid det nya utseendet varje gång. Dom senaste åren tror jag att dom har lugnat ner sig lite och låter det som fungerar vara som det är. Nyligen hände det sig ändå att knappen ”senaste” bytte namn till ”flöden”. Jag brukar använda den för att få upp dom senast tillagda inläggen. Annars dyker det upp en salig röra med gammalt som någon har kommenterat och så vidare. Just den här förändringen tyckte jag faktiskt var av godo, för när man tryckte på flöden försvann allt som brukar finnas vid sidorna av själva flödet och som jag enbart tycker är distraherande. När det efter några dagar plötsligt stod senaste igen blev jag därför nästan besviken. Lite ambivalenta verkar dom vara, för nu har knappen bytt namn en tredje gång. Nu står det ”Flöden (senaste)”. Dom kunde uppenbarligen inte bestämma sig för vilket namn som var bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar