tisdag 23 maj 2023

Blogg 23/5 2023.

 Sedan jag slutade jobba har det i stort sett inte hänt alls att jag har haft svårt att sova. Häromveckan hände det alltså för första gången på flera år att jag vaknade och inte kunde somna om på ett par timmar. Just den natten, eller morgonen beroende på vilken dygnsrytm man har, väntade jag ett paket med Early Bird. I och med att jag låg vaken hörde jag först hur någon gick i trappan och gissade på att det var min leverans. Senare hörde jag också surret från min telefon, när meddelandet kom om att paketet var levererat. Jag har inte signalen på nattetid och sover jag hör jag inte det där surrandet heller. Jag antar att det är vibrationen, som jag inte har lyckats stänga av. Nu kunde jag i alla händelser trippa ut i hallen, sticka ut handen genom ytterdörren och plocka in mitt paket, innan grannarna ens hade vaknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar