torsdag 12 oktober 2023

Blogg 12/10 2023.

 Ett företag som Svenska spel kan jag tycka borde ha järnkoll på sin webbplats. Ändå hände det återigen igår att jag fick felmeddelande, när jag ville rätta våra rader. I felmeddelandet fanns numret till kundservice. Jag kan tänka mig att dom blev nerringda i det läget, fast jag antar att dom inte kunde göra så mycket. Även om dom kunde kolla folks resultat manuellt, kan dom knappast ha hunnit beta av samtliga spelare på telefon. En och en halv timme efter dragningen fick jag ett mail om att resultatet av Lottodragningen var klart. Den vanliga knappen fanns med om att jag kunde rätta mitt spel, men när jag tryckte på den kom jag fortfarande bara till det där felmeddelandet. När det till slut fungerade efter ett par timmar hade dragningen varit på Vikinglotto också. Jag tänkte rätta det samtidigt, men där var det fortfarande stopp. Samma meddelande om tekniskt fel kom upp, men man hade bytt ut Lotto mot Vikinglotto. Jag fick inte veta förrän i morse att vi inte hade vunnit någonting.

2 kommentarer:

  1. Inte första gången! Ordning och metod efterlyses som vanligt!!

    SvaraRadera