torsdag 5 oktober 2023

Blogg 5/10 2023.

 Jag hade uppenbarligen varken besökt Dollarstore eller ÖoB på ett tag. På dom båda ställena brukar jag nämligen oundvikligen få syn på såna luftfräschare som jag använder i badrummet. Dom är så billiga att jag alltid passar på att plocka på mig ett gäng, men nu var dom slut i mitt skåp. Jag passade på att svänga förbi ÖoB en dag när jag hade cykeln, för att slippa bära en massa. Fast jag gick fram och tillbaka i varenda gång där dom borde finnas hittade jag inga luftfräschare. Jag var tillbaka i andra änden av affären, innan jag fann någon att fråga. Den tjejen tyckte att det var lika bra att hon följde med och visade var dom fanns. På vägen dit nämnde hon att det var flera som inte hade hittat dom. Jag utgick från att dom måste finnas på fel ställe då. Det är annars en sån produkt som jag brukar komma på att jag kan behöva, när jag ser en stor korg full av dom mitt på golvet. Mycket riktigt var dom undangömda i en hylla längst in i ett hörn den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar