tisdag 3 oktober 2023

Blogg 3/10 2023.

 Det händer inte överdrivet ofta att jag får kommentarer på min blogg, men på Blogger händer det åtminstone någon gång ibland. Jag lägger in den på min hemsida också och där sker det nästan aldrig. Därför var det något av en chock, när jag plötsligt hade fått 100 kommentarer på ett inlägg. Det visade sig vara en och samma person som hade skrivit ”Jag tror jag är hemsökt. Behöver hjälp” gång på gång. Då finns det ändå en kontrollfråga i kommentarsfunktionen för att lura spamrobotar, så det känns verkligen som om personen ifråga har lagt in alla dessa kommentarer en i taget. Jag fick åtminstone plocka bort dom en och en, men jag gav upp efter en handfull. Resten fick ligga kvar, men jag blockerade personen för att inte råka ut för en liknande attack igen. Personen som åtminstone utgav sig för att vara man, hade samma tema på hela sin hemsida och kallade sig till och med för Scary.

2 kommentarer:

  1. "Mot dårarna kämpar gudarna förgäves"!

    SvaraRadera