söndag 1 oktober 2023

Blogg 1/10 2023.

 Jag kom in på någon sån där hälsosida på nätet. Man skulle först svara på ett gäng frågor, för att dom skulle kunna bedöma hur mycket hjälp man behövde och med vad. Jag anade det värsta, så jag skulle aldrig ge mig på det. Nu löste det sig självt, när jag bara läste igenom frågorna. Vad äter du till frukost? (Inom 30 min efter du vaknat) kan jag omöjligt svara sanningsenligt på. När jag äntligen lyckas komma ur sängen (jag är morgontrött) bäddar jag densamma, plockar fram lunchmat ur frysen, gör rent glasögon och snarkskena, duschar, smörjer in mig och fixar håret. Det finns inte en chans på jorden att jag klarar av det på mindre än en halvtimme. Jag brukar snarare räkna med en timme till sånt och en timme vid datorn för att blogga och skumma vad som har hänt på Facebook, innan jag är redo att ge mig ut på dagens promenad eller cykeltur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar