måndag 23 oktober 2023

Blogg 23/10 2023.

 Jag försöker avsluta mina förehavanden och börja göra mig i ordning för natten vid halv tolv, för att komma i säng strax innan midnatt. Nu har jag en tendens att vara mitt uppe i någonting vid just den tiden, så jag drar gärna ut på det några minuter extra. Det innebär att klockan ofta är precis tolv, när jag tassar in i mitt mörka sovrum för att lägga mig. Jag är lika mörkrädd nu som när jag var barn och det där med spöktimmen sitter djupt rotat. Därför är det nästan märkligt hur ofta klockradion visar exakt 00:00, när jag får syn på dom självlysande siffrorna. Jag älskar bilden nedan, så jag kanske borde skaffa mig en nalle. Jag har i och för sig en mjukishund, som ligger ovanpå sängen på dagarna. Jag kanske kunde intala mig att den försvarar mig, för jag antar att det mesta i den vägen har med tro att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar