söndag 10 december 2023

Blogg 10/12 2023.

Vilka tv-kanaler jag egentligen har och vad jag kan se på dom har jag fortfarande inte lyckats komma underfund med. Inte blev jag klokare när Cmore flyttade till tv 4 play. Den kanalen har jag använt flitigt, men det extra innehållet får man väl betala just extra för, antar jag. Sidoprogrammet till ”Bonde söker fru”, som heter ”Kärlek åt alla”, har jag inte lyckats hitta i tv:n över huvud taget tidigare säsonger. Jag har fått fjuttla med att spegla telefonen, för att få se det på den större skärmen. Nu fann jag det plötsligt på sjuan. Tidigare säsonger verkar också finnas där, så jag kunde förmodligen ha gjort det enklare för mig för länge sedan. Däremot har jag inte kunnat se avsnitten i samma takt som huvudprogrammet. Då har det stått uppgradera eller något liknande på dom. Hur länge jag skulle få vänta har jag inte heller vetat riktigt, men det har ju bara varit att göra ett försök ibland. När jag har kunnat se dom har jag gjort det och nu är jag faktiskt ifatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar