söndag 3 december 2023

Blogg 3/12 2023.

 ”Big Brother” såg jag bara den allra första omgången av. Den gick för mer än tjugo år sedan, så jag minns inte speciellt mycket av den. Dom bestående minnena är av Per Holknekt, som jag tyckte var väldigt charmig. Så gillade jag låten ”Mediahora”, som dom spelade in. Den har jag kvar i datorn än idag. Jag tror det var Per som tyckte att hela grejen med den var att få höra en av tjejerna (som han inte gillade) sjunga ”Jag är en Mediahora ingen vill ha mig”. Möjligen har jag sett något klipp ur en senare säsong, för jag tror inte det var i den jag följde som killarna stod i badrummet och rakade bringan. För mig är hår på bröstet likställt med manlighet, så jag blev smått chockerad när jag insåg att det finns dom som tar bort det. Att det finns dom som vaxar bröstet tycker jag mest låter som självplågeri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar