fredag 22 december 2023

Blogg 22/12 2023.

 Jag ”råkade” köpa en av våra julklappar från Kina. Det var knappast det smidigaste alternativet, även om det var det billigaste. Sidan där man kunde följa sitt paket var i alla fall mycket informativ. Där stod det hela tiden att hade inte paketet nått mig före ett visst datum kunde jag höra av mig och få en återbetalning. När tiden var inne var det bara att klicka på olika alternativ om vad som hade hänt och till slut att skriva ett meddelande till säljaren. Där tog det stopp för mig, för jag hittade ingenstans där jag kunde skriva mitt meddelande. Till slut insåg jag att det var i samma ruta som redan var full av information om hur jag skulle skriva. När jag satte dit markören kunde jag skriva över den tidigare texten. Nu verkar paketet ändå ha nått Sverige, för häromdagen fick jag ett sms från Postnord. Det fanns en länk att klicka på och man vet ju aldrig om såna är falska eller riktiga. Fast när jag hittade paketet i deras app också, kände jag att det borde vara i sin ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar