måndag 11 december 2023

Blogg 11/12 2023.

 Skådespelaren Hampus Nessvold hyser jag någon typ av hatkärlek till. Eller framför allt hans karaktär Terese i kassan då. Hon är så jobbig att jag inte ens har gett mig på att se serien på tv. Men var och varannan dag läggs det upp klipp ur den på Facebook och dom kan jag inte låta bli att klicka på. Framför allt tycker jag att Hampus gör det väldigt bra. Jag var länge osäker på om det egentligen var en kille eller en tjej. Riktigt förvirrad blev jag när det kom upp klipp med präst-Björn från humorserien Trevlig helg! Det var helt surrealistiskt att höra rösten, som jag kopplade ihop med en kvinna, komma ur munnen på en man. När jag nu googlar på Nessvold inser jag att Terese i kassan egentligen hör hemma i samma serie. Återstår att se om jag någonsin faller för frestelsen att titta på vad som finns på play med gossen ifråga.

2 kommentarer:

  1. Jag undrar vad de gamle hade tyckt?
    "Lyckliga gatan" från 1967 rekommenderas!

    SvaraRadera
  2. Det var bättre förr? Ju förr desto bättre? ❤️❤️❤️

    SvaraRadera