onsdag 6 december 2023

Blogg 6/12 2023.

 För några år sedan hade jag lite tur när jag köpte julklappspapper. Jag har alltid det hemma, eftersom jag oftast är igång med julklapparna innan affärerna har börjat sälja sånt. I dom flesta rullarna är det tre meter eller så, men i dom här var det tio. Jag köpte två och den första tog slut i år, så jag lär klara mig några jular till. Att det dessutom var ovanligt hållbart papper var förstås ett plus som jag antagligen inte ens hade kunnat läsa mig till. Till och med jag klarar av att slå in paket utan att det går sönder. Det jag inte tänkte på vid årets julklappsinslagning var att kolla om jag hade något annat julpapper kvar. Det som fanns var några kortare bitar, som inte hade räckt till större paket. Typiskt nog hittade jag dom inte förrän jag precis hade slagit in tre små paket, så dom lär få ligga kvar till nästa jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar