tisdag 19 december 2023

Blogg 19/12 2023.

 Telefonen ringde när jag var på väg till förpackningsåtervinningen igår. Den tystnade efter ett par signaler, men jag visste inte om samtalet hade brutits eller om jag bara hade hört dom sista signalerna. När jag kollade kändes det väldigt märkligt när jag kunde svara, fast det hade slutat ringa. Det var från sjukhuset, där dom hade fått ett återbud som idag. Så nu är det dags för undersökning inför implantatet jag väntar på. Jag tänkte köpa bussbiljetter redan igår, men i den appen hände också något jag inte förstod. Biljetterna började ticka och det fanns ingenstans där man kunde ångra köpet. Jag trodde det var jag som hade klantat mig och klickat på fel datum, men lite skumt verkade det, eftersom bussen vid den tiden igår redan hade gått. Istället fick jag klart för mig att jag hade en gammal version av appen. I den nya är det förinställt att biljetten ska aktiveras direkt. Vill man spara den till det datum då den gäller får man klicka i det speciellt. I min värld låter det totalt bakvänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar