tisdag 13 augusti 2024

Blogg 13/8 2024.

 Min älskade särbo hade span på en cykel som stod övergiven här i närheten. Eftersom han inte har Facebook själv, ville han att jag skulle lägga upp en bild på den och fråga om någon saknade den. När folk gör så brukar jag mest hänga upp mig på alla kommentarer om att man inte ska berätta var den finns, för då kan vem som helst ta den och att man ska lämna in den hos polisen. Jag var inte så intresserad av att bli utsatt för dom där påhoppen, men så kom jag ihåg att man numera kan göra anonyma inlägg i Nybro-gruppen. Då var det istället en dam som blev fruktansvärt irriterad eftersom hon ville slippa inlägg från anonyma personer. Hur man vänder sig har man bestämt rumpan bak. Det var ändå en tröst att övriga läsare försvarade mig. Någon skrev till exempel att det var betydligt mer störande att läsa gnällkommentarer på dom som var anonyma än att folk valde att vara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar