tisdag 20 augusti 2024

Blogg 20/8 2024.

 Strand Hotell i Borgholm lade ut en stor annons om ett skördefestpaket. Jag har aldrig varit på Öland vid skördefesten, eftersom jag har förstått att det är packat med folk överallt då. Jag tyckte ändå att det kunde ha varit passande att skriva i annonsen vilka datum det gällde. Det tyckte någon annan också, så den ena kommentaren av två gällde just det. Det intressantaste med Facebookkommentarer är att man bara får upp ett urval automatiskt. Vill man se alla får man klicka på en knapp för det. Just den här gången ansågs den mest relevanta kommentaren vara att en kille skulle besöka hotellet nästföljande dag. Personligen tyckte jag nog att frågan om datumen hade varit aningen mera relevant. Speciellt sedan jag upptäckte att den förstnämnda var från ifjol. Skördefesten går för övrigt enligt uppgift av stapeln 27 - 29/9 i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar