fredag 16 augusti 2024

Blogg 16/8 2024.

 Det har varit en del stök med mina tandläkartider i sommar. Jag skulle ha varit hos samma tandläkare som satte dit bryggan på undersökning strax efter det, men då blev han sjuk. Istället fick jag en tid i början av september, men lyckades få den tidigarelagd, eftersom jag hade problem med bryggan. När det var dags var den tandläkaren sjuk, så tiden flyttades fram. Så kom jag till den kvinnliga tandläkaren, som skickade mig vidare till killen som hade satt in bryggan. Då grälade han på mig för att jag inte hade kommit förrän efter två månader! När jag fick tid för att dra ut en tand hamnade den bara två dagar innan jag ska till Kalmar och fixa till snarkskenan. Det kändes lugnast att ringa dit och kolla så att det var okej. Svaret blev att det antagligen inte var några problem, men vi flyttade ändå fram det besöket ett par veckor för säkerhets skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar