torsdag 8 augusti 2024

Blogg 8/8 2024.

 Det händer inte ens varje vecka att någon kommenterar mina inlägg på Facebook. Därför kändes det extremt märkligt när två personer gjorde det exakt samtidigt i veckan. En tjej satt i Borås och kommenterade ett inlägg och en kille i Blekinge ett annat. Så tryckte dom på publiceraknappen i exakt samma ögonblick. Hur stor är chansen för det?
Jag, som trivs bättre med att göra saker och ting i datorn än med telefonen, har aldrig lyckats få den förstnämnda att dela min Instagraminlägg på Facebook. Det har jag fått göra i telefonen  i efterhand. Nu hade man dessutom gjort om så jag inte klarade av det heller. Inte förrän jag blev tvungen slog det mig att det gick precis lika bra att lägga upp samma hög med bilder direkt på Facebook. Det var dessutom betydligt smidigare än att krångla med delning från Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar