fredag 23 augusti 2024

Blogg 23/8 2024.

 Möbeltassar, även kallade filttassar är en stor favorit hos mig. Dom som bara är ett par centimeter i diameter brukar finnas att köpa lite varstans. Men så har jag ställen där jag behöver tassar som är nästan dubbelt så stora. När dom tog slut senast letade jag först på ÖoB, eftersom dom brukar ha lite andra priser än Kvantum. Där hittade jag bara mindre tassar, men jag hade kollat i Kvantums webbutik så att dom stora fanns där. Ett par tior skulle en förpackning kosta och det lät väl överkomligt. Fast väl på plats i butiken kostade dom det dubbla. Jag tänkte att jag måste ha läst fel på nätet, men när jag kollade igen stod där samma sak. Det lät ju väldigt märkligt att priset skulle vara så olika online och i den fysiska butiken. Det var så tidigare, men då var det tvärtom dyrare online. Jag var på väg att ringa och fråga, men kollade för säkerhets skull kvittot igen och där stämde summan. På något sätt måste jag ha läst fel när jag blippade tassarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar