torsdag 15 augusti 2024

Blogg 15/8 2024.

 När jag hade ärende in till Bohmans bokhandel i förrgår, berättade killen jag handlade av att någon hade frågat efter min första bok där för några veckor sedan. Jag har vardagsrummet fullt med restupplagan av båda mina böcker, eftersom jag tyckte det var för jäkligt att betala för att få dom destruerade. Därför blir jag jätteglad, om någon fortfarande är intresserad av dom. Vi bestämde att jag skulle komma ner med ett gäng av dom dagen därpå. Då skulle dom också ha hunnit få hem patroner till min skrivare. Jag blev lovad ett sms när dom hade anlänt. Igår fick jag därför ändra lite på mina rutiner och fixa med det jag skulle hemma innan jag gav mig ut. Det var en otrolig tajming på messet, som kom precis när jag var klar med dagens nyttogöromål. Om någon i Nybro skulle ha missat någon av mina böcker, så finns dom alltså nu i Bohmans bokhandel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar