söndag 25 augusti 2024

Blogg 25/8 2024.

Både jag och särbon gillar korv. Problem uppstod med varmkorven, när Scan bytte recept på sin. Den har jag tyckt bäst om i hela mitt liv, men den nya smaken gillar jag inte alls. Vi provade Icas varmkorv. Om jag minns rätt var det bästa med den att korvarna inte satt ihop. Jag lyckas aldrig få tag på rätt håll i ett sånt där par. Dessutom fattar jag inte alls vitsen med att jag ska behöva klippa isär dom. Till slut fastnade vi för Lindvalls korvar och dom sitter också ihop två och två. I bästa fall då. Häromdagen såg det ut som på bilden. Annars var det märkligaste med den korven vad som hände när vi beställde hem varor. I onlinebutiken fanns enbart stora förpackningar, men när jag beställde en sån fick jag istället två små. Jag kan tycka att dom små åtminstone borde ha funnits till försäljning, om det nu enbart var dom som fanns att tillgå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar