onsdag 28 augusti 2024

Blogg 28/8 2024.

 Efter senaste inloggningen på PayPal reagerade jag mest på hur dåligt lokaliseringen fungerar. Den här gången hade dom placerat mig i Örebro, något som aldrig har hänt tidigare. När jag sedan noterade att jag var inloggad med Windows 10, började jag nästan undra om det var något fuffens. Själv kör jag elvan.
Särbon är den som har bäst koll på reklamutdelningen här. När jag plötsligt hade fått en hög med reklam i min postbox, reagerade han därför mest på att dom inte alls brukar dela ut den dagen som dom gjorde nu. Boxarna är klart och tydligt uppmärkta med vilka som vill ha reklam och inte. Jag tillhör dom senare, så jag mailade Svensk Direktreklam direkt. Svaret jag fick var bara en kort mening om att platschefen, som skrev, skulle meddela berörd utdelare. Däremot blev jag lite starstruck när hon hette Therese Tang. Det måste väl vara hon som blev berömd när hon löste ett mord åt polisen och senare har medverkat i Expedition Robinson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar