tisdag 20 juni 2023

Blogg 20/6 2023.

 Gårdagen ägnades åt packning för att kunna bo på hotell (läs hemma hos särbon) några nätter. Jag behövde visserligen inte släpa med mig några kläder, eftersom jag har nära hem, om jag vill byta om. Det blir ändå en massa smått och gott, som jag anser mig behöva för min överlevnad. Så förberedde jag lite mat, som bara var att värma på, när min bror anlände. Kortet nedan är taget när han kom. Han hade kört hyrbil från Hälsingland och hade med sig en flaska mycket gott vin. Det gick alldeles utmärkt till con carne och resten smuttade vi i oss på balkongen under kvällen. Han har fått klara sig själv här på morgonen, medan jag har haft full service på mitt boende. Nu väntar männen i mitt liv bara på att jag ska bli klar, så vi kan ge oss iväg på årets gravrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar