torsdag 22 juni 2023

Blogg 22/6 2023.

 Igår började vi dagen med att rensa i mitt förråd. Där hamnar det mesta, i och med att det känns lite bökigt att cykla med stora grejor ut till återvinningscentralen. Nu tänkte jag passa på medan min bror var här med bil. Eftersom jag tror att det mesta kan vara bra att ha, trodde jag inte att jag skulle hitta så mycket som jag kunde förmå mig att kasta. Det visade sig att jag var bättre på det än jag trodde själv. När jag hade fyllt halva bilen, fanns det fortfarande sånt som jag kunde tänka mig att slänga. Nu finns det i alla fall bättre med utrymme för att sortera bland det som är kvar där uppe. Vi körde till återvinningen och sedan vidare till Kosta outlet. Där köpte herrarna skor och någon tröja, medan jag höll hårt i slantarna. Istället för att köpa något nytt gick jag återigen upp på vinden på kvällen. Där hämtade jag en jeansskjorta från golvfabriken, som får duga som sommarjacka medan jag inte kommer i den riktiga. Framåt aftonen satt jag med min älskade särbo och dito svägerska (se bild) på balkongen och pratade, medan mina båda bröder gick en liten pubrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar