måndag 26 juni 2023

Blogg 26/6 2023.

 Jag tyckte att skärmen på min telefon var ovanligt skum. Innan jag hann kolla upp inställningarna surrade den till och stängdes av. Jag satte på den, men samma sak hände igen. Efter flera försök insåg jag att den måste ha kraschat på något sätt. Jag såg framför mig hur jag skulle få återställa hela telefonen och ångrade att jag inte hade antecknat vilka appar jag hade installerade. Det skulle bli till att installera dom efterhand som jag saknade dom. Nu löste det sig betydligt smidigare än så. Till slut hann jag nämligen uppfatta under den korta stund som telefonen levde att batteriet var slut. Jag har den på laddning på nätterna, eftersom jag kör min snark-app, men det har hänt någon gång tidigare att det inte har fungerat. Nu var det i alla fall bara att ladda upp den igen. Jag ska ändå försöka komma ihåg att anteckna innehållet i telefonen, ifall det verkligen skulle hända att den kraschade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar