lördag 3 juni 2023

Blogg 3/6 2023.

 Visserligen har posten större chans att samlas, när den bara delas ut varannan dag. Jag tyckte ändå att det var väl inprickat när jag fick tre olika kallelser från lasarettet samtidigt. Orofacial medicin och röntgen hade dessutom lyckats lägga sina tider på samma dag. Hur stor är chansen för sånt? Det var bara den ena som hade skickat med bussbiljetter, men det räckte ju med en uppsättning då. Kasa buss är ingen favorit, så jag tyckte det var toppen att slippa åka in dit en gång extra. Däremot skulle det bli ganska många timmars väntan mellan undersökningarna, men jag hade turen att lyckas flytta på den ena tiden och ändå få komma på den utlovade dagen. Den tredje kallelsen gällde en telefontid. Den behöver jag ju inte ens lämna hemmet eller träffa någon fysiskt för. Därför var det lite intressant att det bara var på den lappen som det fanns information om vad man skulle tänka på inför besöket. Nu väntar jag bara på en kallelse till hjärtmottagningen också. Jag skulle ha varit där i april, men den remissen verkar ha kommit på avvägar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar